Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Next
event
in

17

days
Scroll naar boven

Top

KLM biedt culinair maatwerk ook op Tokyo

Door: | april 23, 2018

KLM  biedt vanaf april haar culinaire service ‘Anytime for you’ ook aan in de World Business Class op dagvluchten tussen Amsterdam en Tokyo. Deze service zou een restaurantbeleving creëren door een verbeterde presentatie van de verse gerechten aan boord.

Anytime for you geeft passagiers op dagvluchten ook de mogelijkheid zelf te bepalen wat en wanneer zij willen eten. Het concept werd eerder ingevoerd op vluchten naar Bangkok en Johannesburg. Per 1 juli zal er ook vanaf Osaka worden gevlogen met dit nieuwe concept.

De gebruikelijke tijden waarop KLM haar klanten eten aanbiedt, sluiten volgens de airline niet altijd aan op de behoefte van de klant. Met Anytime for you wil KLM haar klanten de vrijheid geven hun vlucht niet alleen qua eten en drinken, maar ook qua rust en werktijden naar eigen wens in te delen.

Keuze uit vijf gerechten
Het Anytime for you-menu bestaat uit vijf gerechten. De koude, warme, hartige, zoete en verwen-gerechten worden op ieder gewenst moment opgemaakt en uitgeserveerd in restaurantstijl. Wie wil, kan ook kiezen voor het World Business Class driegangenmenu. Beide menu’s worden uit de hand geserveerd waardoor zo min mogelijk gebruik wordt gemaakt van trolleys.

Persoonlijk serviceschema
Het cabinepersoneel is tevens getraind voor de nieuwe service. In overleg met de klant stellen zij een persoonlijk serviceschema op, waardoor de klant meer controle heeft tijdens de vlucht.

Martine van Streun, director Cabin Products & Service Engineering: ‘Anytime for you sluit naadloos aan op de wensen van onze klanten. De culinaire service biedt ze meer keuze en flexibiliteit en overtreft daarmee de verwachtingen. En dat past weer goed bij de wens van KLM om onvergetelijke ervaringen te creëren.’

Deel dit artikel