Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Scroll naar boven

Top

KLM tot zeker 2022 naamgever KLM Open

Door: | december 27, 2019

KLM Nederland verlengt het contract als partner en naamgever van het KLM Dutch Open tot en met 2022. Dat maakte Harm Kreulen, directeur KLM Nederland, onlangs bekend tijdens een persconferentie op Bernardus Golf in het Brabantse Cromvoirt, de locatie voor de volgende drie edities van het KLM Open.

Het eerste Dutch Open werd gespeeld in 1912. In 1981 kreeg het toernooi voor het eerst een naamgever: KLM Dutch Open. KLM was titelsponsor tot en met 1990. In 2004 heeft de luchtvaartmaatschappij de draad weer opgepakt. Sindsdien is zij onafgebroken als titelsponsor verbonden aan het grootste internationale golftoernooi op Nederlandse bodem. De jubileumeditie van 2019 werd bezocht door meer dan 50.000 toeschouwers, die vier dagen lang konden genieten van topgolf. Het bleef tot het laatste moment spannend – pas met de laatste put en met één slag verschil stelde Sergio Garcia de overwinning van het honderdste toernooi zeker.

KLM is verheugd met de verlenging van haar titel-sponsorschap voor het KLM Open tot en met 2022. Het KLM Open is uitgegroeid tot een begrip in de golfsport en staat voor een professioneel en kwalitatief hoogstaand meerdaags sportevenement in Nederland. Het toernooi heeft zowel nationaal als internationaal een sterke uitstraling en sluit goed aan bij onze doelen. Naast zichtbaarheid voor KLM, is het KLM Open een gewaardeerd sportevenement dat bij uitstek geschikt is om de relatie met onze klanten en partners te versterken.
Harm Kreulen – Directeur KLM Nederland
Deel dit artikel