Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Scroll naar boven

Top

Noordwijk stelt zich mondiaal voor

Door: | november 28, 2014

Van 20 t/m 23 november organiseerde Noordwijk Marketing een ‘Post Tour’ voor de internationale congreswereld. Een groep van zes meetingplanners, bezocht Noordwijk en omgeving. Met een speciaal ‘Beach of Amsterdam’ themaprogramma werden zakenpartners uit Australië, Amerika, Frankrijk en Zweden geïnformeerd over Noordwijk als internationale congresdestinatie.

Op het programma stond een speeddatesessie met Noordwijkse bedrijven, een bezoek aan de TheaterHangaar en rondleidingen door  NH Conference Centre Leeuwenhorst, Grand Hotel Huis ter Duin, Hotels van Oranje en Radisson Blu Palace Hotel. Hoogtepunt voor de meetingplanners was het meedoen aan een reddingsactie op zee door de KNRM, waarbij men als groep letterlijk in zee werd gegooid en maar weer moest zien hoe weer aan boord te komen. De site visit werd afgesloten met een bezoek aan Amsterdam en een rondleiding bij Klooster | events, art & design.

Nieuwe Noordwijk ambassadeurs
Sandra Nonhebel, productmanager zakelijke markt Noordwijk Marketing: “We hebben laten zien dat Noordwijk ook in het najaar een uitstekende congresbestemming is. Wat de meetingplanners vooral is bijgebleven, is de goede bereikbaarheid, de diversiteit aan locaties en de uitstekende samenwerking tussen de Noordwijkse partners. We hebben er weer een aantal internationale Noordwijk-ambassadeurs bij gekregen.’’

Naast de hier bovengenoemde bedrijven waren onderstaande Noordwijkse bedrijven betrokken: Taxi Jonker, Brouwer’s Tours, Koninklijke Beuk, St(r)andplaats Nederzandt, Goesting Events, De Baak Seaside, Evenementenbureau SPEV / Noordwijk Events.

Deel dit artikel