Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Scroll naar boven

Top

Noordwijk steunt ondernemers met campagne

Noordwijk steunt ondernemers met campagne

Door: | juni 10, 2020

Noordwijk start vandaag met een landelijke TV en online campagne ‘Tijd om bij te komen in Noordwijk’. Het doel hiervan is om de ondernemers te steunen die door de coronacrisis zijn geraakt. Tegelijkertijd met de aftrap van de campagne is het nieuwe merk Noordwijk onthuld.

Quirine Kamphuisen, directeur-bestuurder van Noordwijk Marketing overhandigde de eerste nieuwe vlag van het merk Noordwijk aan burgemeester Wendy Verkleij. Het nieuwe merk Noordwijk staat voor de gezamenlijke merkidentiteit van de vier kernen uit de gemeente: Noordwijkerhout, De Zilk, Noordwijk Binnen en Noordwijk aan Zee.

Verkleij: ‘Het straalt rust, ruimte en beweging uit. Maar nog belangrijker: het is onderscheidend, verbindend en passend bij Noordwijk. Zodat onze inwoners en ondernemers zich erin herkennen en er trots op mogen zijn en het onze bezoekers zal inspireren.’

Het nieuwe merk Noordwijk is ontwikkeld onder de regie van Noordwijk Marketing, in samenwerking met de gemeente en een kernteam bestaande uit vertegenwoordiging vanuit Noordwijk en Noordwijkerhout. En dat is getoetst bij een relevante groep van inwoners en (zakelijke) bezoekers.

Quirine Kamphuisen: ‘Ik ben er ongelofelijk trots op dat we samen zoiets moois hebben neergezet dat zo treffend eenvoudig is. Alle elementen uit onze prachtige kernen en natuur, de sfeer en de mentaliteit komen samen in één gevoel en beeld. De kleuren van het beeld komen uit het landschap. Van de zee en de lucht via het strand, de duinen en het groen naar de bollenvelden. Noordwijk is genieten en thuiskomen: een verademing.’

Deel dit artikel